יום שני, 2 בדצמבר 2013

האיחול של מנכ"ל רשות השידור: "לבשר על משיח"

בן מנחם

 האמונה בביאת המשיח, אותה החדיר הרבי מה"מ וחסידי חב"ד בכל מקום ובכל הזדמנות, ניבטת בכל פינה ואף אחד לא "מתבייש" לדבר על כך. יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור, אמר במהלך אירוע של רשת ב' כי הוא מקווה ש"לתחנת הרדיו תהיה הזכות לבשר בשידור חי על הגעת המשיח" ● לסיפור המלא


האמונה בביאת המשיח, אותה החדיר הרבי מה"מ וחסידי חב"ד בכל מקום ובכל הזדמנות, ניבטת בכל פינה ואף אחד לא "מתבייש" לדבר על כך. יוני בן מנחם, מנכ"ל רשות השידור, אמר במהלך אירוע של רשת ב' כי הוא מקווה ש"לתחנת הרדיו תהיה הזכות לבשר בשידור חי על הגעת המשיח" .

את הדברים, אמר בן מנחם באירוע שנערך לרגל חג החנוכה, ובו השתתף גם הראשון לציון הגאון רבי שלמה משה עמאר. "אנחנו ממשיכים כמיטב המסורת של רשות השידור לחגוג את חגי ישראל ולהפיץ את מורשת ישראל" אמר בן מנחם, "אנחנו רואים בזה משימה חשובה, שבאמצעות השידורים שלנו אנחנו נגרש את החושך ונעזור להפצת מורשת ישראל והתורה הקדושה".

"הרב דיבר על כך שבעזרת השם בקרוב תבוא הגאולה וייבנה בית המקדש השלישי במהרה בימינו אמן, ואנחנו מקווים שלרשת ב' שהיא רשת האקטואליה המובילה במדינה ישראל, יהיה לה את הזכות לבשר בשידור חי על בניית בית המקדש השלישי והגעת המשיח".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה