יום שלישי, 24 בדצמבר 2013

הספר החדש "אגרת החינוך" ליקוט מדברי הרבי מליובאויטש מלך המשיח הוענק לאדמו"ר מערלוי




בפגישה מיוחדת שהתקיימה בשבוע שעבר, הוענק הספר החדש של ממש – "אגרת החינוך" – לזקן האדמו"רים וחבר מועצת גדולי התורה, האדמו"ר מערלוי.

בימים אלה שוהה האדמו"ר בבית מקורבו הנגיד החרדי ר' שולם פישר בבני-ברק, וסביבו רק מספר מצומצם של אנשים הנמצאים איתו במנינים ובשיעורים במהלך היום. כמו-כן נערכה מסיבת 'לחיים' מיוחדת בשבוע שעבר לרגל הגיעו של האדמו"ר שליט"א לגיל תשעים לאיוש"ט במעמד של בכירי החסידות ונגידיה.

באורח נדיר נאות האדמו"ר לפגוש את חברי 'ממש' במעון המנוחה שלו, שם שוחחו איתו במשך זמן ארוך. הרב אלימלך טאלר מנכ"ל ממש, סיפר בקצרה על פעולות מכון ההוצאה לאור ועל הפצת תורתו של הרבי מלך המשיח שליט"א והנגשתה לציבור הרחב מכל גווני הקשת החרדית, הוא הציג את ראש המכון הרב שמעון ויצהנדלר ראש-ישיבת תות"ל ראשל"צ.

עורך הספר הרב ויצהנדלר סקר את הספר בארוכה, והדגיש כי הספר מביא מאות מובאות מהרבי ומכל אדמו"רי חב"ד בעניני חינוך לכל הגילאים, ומקיף תחומים רבים החל מסוגיות תורניות וכלה בהדרכה מעשית ויום-יומית להורים ומחנכים.

האדמו"ר התעניין בסוגיות השונות ואף העניק באורח נדיר השתתפות כספית בהדפסת הספרים, ובירך את חברי המערכת.



יש לציין כי הספר הופץ באורח חסר תקדים והתקבל בהתלהבות רבה בקרב כל סוגי הציבורים, ואף הגיע למקומות הבכירים ביותר של מוסדות החינוך החרדיים והכלליים ורבים הביעו התפעלותם בהקשת הרחבה של הנושאים בהם מביא הרבי מלך המשיח שליט"א גישה חינוכית יסודית ומרוממת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה