יום שני, 2 בדצמבר 2013

כך מתחילה שליחות: שחקנים וזמרים באירוע בשואבה

 אירוע מיוחד התקיים אתמול בישוב שואבה הסמוך לירושלים בהשתתפות שחקני נבחרת ביתר ירושלים, שחקני העבר אורי מלמיליאן ומושקי שוויצר וכן הזמרים ר' שולי רנד ור' אבי פיאמנטה. את האירוע ארגן הרב עמי פייקובסקי שיצא לשליחות בישוב היוקרתי בתיאום עם הרב יצחק ציטרון השליח לישובי מטה יהודה שהעניק לרב פייקובסקי את האחריות על הפעילות החב"דית בישוב.

אירוע חנוכה יוצא דופן התקיים אמש (א) בישוב שואבה הסמוך לירושלים שהיווה את יריית הפתיחה לפעילות חב"דית קבועה בישוב במסגרת השליח החדש לישוב הרב עמי פייקובסקי, שקבע את מושבו בישוב לאחרונה במטרה לייסד בישוב פעילות חב"דית קבועה.

את האירוע כיבדו בנוכחותם שחקני נבחרת ביתר ירושלים שהרב פייקובסקי משמש כרב הקבוצה שלהם ואף נוהג למסור בפניהם שיעור תורה קבוע מידי שבוע בימי חמישי לפני תחילת המשחקים. כמו כן כיבדו את האירוע בנוכחותם שני שחקני העבר האגדיים של עולם הספורט הישראלי מר אורי מלמיליאן ומר מושקי שווייצר, שנמנים על ידידיו של הרב פייקובסקי עוד מימיו כשחקן כדורגל צעיר.

השניים סיפרו כי הם אינם נוהגים ליטול חלק בדרך כלל באירועים ציבוריים, אך נעתרו לבקשתו של הרב פייקובסקי. הם סיפרו כי לפני שנים רבות היה ר' עמי פייקובסקי שחקן צעיר כמותם, אך גם לאחר שעזב את עולם הספורט והתקרב לאור היהדות לא זנח את חבריו מאחור והוא דואג להם במהלך כל השנים האלו להביא להם את היהדות במאור פנים. בנוסף הכריז יו"ר הקבוצה מר אלי טביב כי הוא מזמין את הרב פייקובסקי להדלקת נרות מיוחדת בנר אחרון של חנוכה במגרש הקבוצה בהשתתפות למעלה מ-‏500 נערים הנמנים על צעירי הקבוצה.

את האירוע ליווה בתוכנית האומנותית הזמר שולי רנד לצד המוזיקאי החב"די ר' אבי פיאמנטה שאף הנחה את הערב וליווה את התוכנית במהלך הערב כולו. הערב כלל ריקודי שמחה בהשתתפות הקהל הגדול ועבור הילדים נערך במקום הפנינג מתנפחים לילדים.

האירוע היה יריית הפתיחה לפעילות החב"דית בישוב, אותה מייסד בימים אלו ר' עמי פייקובסקי, שהגיע לפני שנתיים לישראל מלאס-אנג'לס וכעת קבע את מושבו בישוב שואבה במטרה לייסד במקום פעילות חב"דית קבועה. הרב פייקובסקי הודה בדבריו לרבי מלך המשיח ואמר כי הוא מזמין אנשי עסקים נוספים לצאת לשליחות לישובים כדי לקיים את מצוותו של הרבי. את ברכת "ברוכים הבאים" העניק לו הרב יצחק ציטרון השליח לישובי מטה יהודה שהודה לרב פייקובסקי על השליחות החדשה בישוב והודיע כי הוא מעניק לו את האחריות על הפעילות החב"דית בישוב.

במהלך הערב נשא דברים גם יו"ר וועד בית הכנסת בישוב שהודיע כי במסגרת פעילות הישוב יוקם וועד יהיה אחראי על הפעילות הקבועה בישוב, שהרב פייקובסקי יהיה חלק מוועד זה. הוועד ידאג לפעילות של יהדות במאור פנים וקירוב לבבות במהלך כל השנה ויעניק מענה לנערים המעוניינים להתכונן לבר המצווה וכן לשאר הפעילות הסדירה של בית הכנסת.












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה